INGYENES házhoz szállítás az egész országba 20 000 Ft felett!

Gyakori kérdések

Hogyan tudok a webáruházból lámpát rendelni?

Kérjük, először tekintse át széles választékunkat! Ha sikerült kiválasztani a legjobban tetsző lámpát, állítsa be a kívánt mennyiséget, majd kattintson a kosárba rakom gombra! Ezt követően a pénztár gomb következik, majd töltse ki a regisztrációhoz tartozó rubrikákat, vagyis regisztráljon! A továbbiakban válassza ki a szállítási címet, a szállítási módot, végül a fizetési módot! Tekintse át a rendelést, ha szükségesnek tartja, hagyhat üzenetet is a rendelés mellett! Miután gombnyomással jelezte, hogy elfogadja a szállítási feltételeket, erősítse meg rendelését! Végül egy kattintással megtekintheti és ellenőrizheti a rendelés részleteit.
A beérkező megrendeléseket minden esetben telefonon vagy e-mailen visszaigazoljuk, és pontos információt adunk a szállítás határidejéről.

Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?

Ha szeretne friss információkat kapni, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre és rendszeresen tájékoztatjuk az aktualitásokról.

Mikor kapom kézhez a megrendelt terméket?

A szállítás munkanapokon 8-16 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül.
Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon – de legkésőbb három munkanapon belül – átadjuk a futárszolgálatnak.

Milyen fényforrást válasszak a lámpámhoz?

Sokakban felmerül a kérdés, hogy a széles palettáról miként válassza ki a neki legmegfelelőbb fényforrást. A lakásba felszerelt lámpákat fényforrás szerint a következő kategóriába sorolhatjuk: Izzóval működők: ezek lehetnek hagyományos izzók, fénycsöves, valamint LED-es lámpák.
A fénycsövek illetve energiatakarékos „izzók” majdnem 80 %-al kevesebb energiát használnak fel, akár 12-szer hosszabb az élettartamuk és kb. 5-ször akkora a teljesítményük (egy 15W-os kompakt fénycső kb. 75W-os normál izzónak megfelelő fényt ad) mint a normál izzóké.

Mi a teendőm, ha a rendelésemet módosítani szeretném?

Jóváhagyás után a rendelés elektronikusan már nem módosítható. Ha mégis változtatni szeretne, telefonon (06-83-516-030) vagy e-mailben (info@lampahaz.hu) teheti meg a kiszállítást megelőzően. Ugyanez a szabály vonatkozik arra az esetre is, ha a rendelését vissza szeretné vonni. Ilyenkor töröljük a rendelést és nem számolunk fel díjat.

Kit hívhatok, ha segítséget szeretnék kapni?

Ha lámpáinkkal, vagy fényforrásainkkal kapcsolatban bármilyen jellegű kérdése lenne, hívja bizalommal a Lámpaházak központi telefonszámát: 06- 83/ 516-030 !

Mit tegyek, ha sérülten kaptam kézhez a terméket?

Termékeinket az előírásoknak megfelelően csomagoljuk és szállítjuk, de nagy ritkán így is előfordulhat, hogy sérülten kapja kézhez a vevő a rendelt árut. Termékeinkre garanciát vállalunk, így Önnek csak annyi a tennivalója, hogy a kézhezvétel után 14 napon belül visszaküldi a sérült árut. Természetesen kicseréljük és elküldjük Önnek a hibátlan terméket.

Ha a felsoroltakon túl bármilyen kérdése lenne lámpáinkkal, vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségink bármelyikén!

További jó böngészést kívánunk!